marți, 29 octombrie 2013

DIN NOU ACASA!

 

Stefan nu e bine deloc! A racit groaznic. Am reinceput sa mergem la scoala. Doar marti si miercuri si bucuria lui a fost pe masura!!! Joi nu am putut ajunge, iar vineri s-a simtit rau. A facut putina febra, asa ca i-am inceput tratamentul, pentru ca am experienta episoadelor trecute de boala. Toate se termina urat!
Acum are nasul infundat si tuseste mult. Are o tuse productiva care ne da de furca.

Duminica am trait cosmarul vietii mele. Pentru ca tusea, m-am dus dimineata si am cumparat de la farmacie un sirop natural 100% - Faringo Tusiv. Nimic nou pana aici. I-am dat de doua ori.... si toata ziua a fost foarte cumintel. A stat mai mult in pat, ne-am jucat cu ce a vrut el. Nu am vrut sa-l supar!

Seara, pe la ora 19, a intrat tati pe usa si Stefan s-a dat jos din pat sa mearga la el. Am vazut ca merge greoi!!! A vazut si tati ca ceva nu e in regula. M-am speriat groaznic. Nu a cazut, nu s-a lovit! L-a luat tati de manuta si s-au plimbat prin casa. Schiopatatul se accentua. Doamne.... am simtit ca ma apasa in piept, tremuram si nu stiam ce sa fac. Stefan era vesel.... s-a asezat pe bancuta din hol, i-am dat sa manance si apoi s-a dat jos. Din nou....mers schiopatat! L-am masat, am facut cateva miscari cu picioarele, i-am controlat articulatiile. Nu mai stiam ce sa-i facem.

Sperietura a venit la ora 20,20 cand dupa ce a baut a adormit imediat. Stateam pe fotoliu privindu-l si nu stiam ce sa fac. Respira regulat, pulsul normal...
Ce s-a intamplat? Am scris mesaje d-nei dr. neurolog si d-nei dr. de familie.... Prima mi-a spus ca ar fi bine sa-l vada un pediatru. Cea din urma a vrut sa o sun... si dupa ce i-am povestit ce am patit mi-a spus ca s-ar putea ca din cauza afectiunii neurologice de care sufera sa fie o manifestare la ceea ce primeste!!!! Sa il pazim si daca ni se pare ceva ciudat, sa mergem cu el la urgenta, sa nu faca encefalopatie pneumonica. Am deschis calculatorul cautand ceea ce inseamna.... nu am gasit. L-am pazit cu randul, pana dimineata, dar.... puiul meu a dormit cuminte toata noaptea.

Dimineata zilei de luni ... L-am asteptat sa se trezeasca. Tati plecase la servici, iar la 9 cand a sunat sa afle vesti Stefan doar se trezise. S-a dat jos din pat si a mers.... Nimic. Mergea normal. Ce s-a intamplat nici eu nu stiu! Incerc sa-mi explic, dar nu gasesc raspuns. El are laxitate ligamentara si poate... poate e de aici!!!!

Acum imi este frica sa-i mai dau altceva pentru tuse. Ma gandesc ... poate ceva din siropul dat a interactionat cu tratamentul pentru epilepsie si i-a dat starea aceea de confuzie.
Nu vreau decat sa fie bine. Nimic altceva. Voi vedea cum rezolv si la scoala. Trebuie sa existe o solutie si pentru el. Poate gasim o cale sa facem acasa!
Este mult prea riscant pentru el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu